سامانه مدیریت رویدادهای مؤسسه آموزش عالی فردوس  

کارگاه تحویل خدمت با مدیریت دانش مشتری در کسب و کار الکترونیکی

 

 

محورهای موضوعی

مفهوم دانش مشتری

مفهوم مدیریت دانش مشتری

اهمیت مدیریت دانش مشتری در کسب و کار

چرخه مدیریتی دانش مشتری

ابزارهای فناوری در خدمت مدیریت دانش مشتری

ابزارهای دانش درباره مشتری: گوگل آنالیتیک، گوگل ترند، ماکروسافت 360 و ...

ابزارهای دانش از مشتری: ابزارهای مخصوص وب سایت به کمک بهره گیری از ابزارهای پردازش متن و مانند آن

ابزارهای دانش برای مشتری: ویژگی‌های وب سایت، خدمات جریان کار، اطلاع رسانی جاری و ..

مدرس

سرکار خانم ملکوتی، دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد

 

رمان برگزاری

16:15-15

 

مکان برگزاری:

دانشگاه فردوسی، دانشکده ادبیات

 

هزینه کارگاه

1- شرکت کنندگان در همایش: رایگان

2- آزاد: 25000 تومان

 

توجه! از متقاضیان شرکت در کارگاه‌های آموزشی درصورت تمایل به دریافت گواهی ISC مبلغ 25000 تومان دریافت می‌گردد.




برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد